Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Taco Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Jeg leser teksten din og minnes at slik hadde vi det også en gang. Det gjelder å ta godt vare på hverandre og slike stunder. Ser godt ut dette, men hadde nok blitt i minste laget for meg :-). Komposisjon av dette stilleben godkjent. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Dette ble et virkelig lekkert foto ! Bon Appetitt ! Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Jeg leser teksten din og minnes at slik hadde vi det også en gang. Det gjelder å ta godt vare på hverandre og slike stunder. Ser godt ut dette, men hadde nok blitt i minste laget for meg :-). Komposisjon av dette stilleben godkjent. Mvh Gunnar Ja bevares, dette er altfor lite til en voksen person ,jeg spiste tre slike Denne middagsrutinen vi har tror jeg har resultert i at begge mine to barn er blitt gode til å både lage middag og til å bake. Jeg er godt fornøyd med at jeg har sendt dem videre ut i livet med dette i bagasjen. Tusen takk for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Dette ble et virkelig lekkert foto ! Bon Appetitt ! Alec Hei Alec! Ja dette ble skikkelig godt! Det er faktisk ikke så lett å ta gode matbilder som man kanskje skulle tro. (..og ofte har man jo begynt å spise og rota til tallerkenen før man kommer på at man skulle ha tatt et bilde ) Tusen takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Pande Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ser og høres veldig trivelig ut. Sunne og gode ingredienser i livet det:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg