PROuser Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Har en lydløs minipc med I7-7200U prosessor og integrert Intel 620 Skjermkort.. Når jeg brukte win 7 fikk jeg full 4K oppløsning på hdmi 4096x2304@24Hz Men etter oppgradering til win 10, samt oppgradering til intels siste skjermdriver, så får jeg maks 1920x1080.. Ingen bedre oppløsninger tilgjengelig. Hva er det som kan være problemet? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Vanligvis trenger Windows litt tid på seg for å installere oppdateringene som trengs. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) Det er rett det som mobile999 sier. Det tar nok litt tid fra du oppgraderer til du faktisk får den oppdateringen du trenger for å få 4K oppløsing igjen. Det du kan gjøre, er å se enten på Intel sine sider, eller dersom det er en maskin bygget av en produsent (HP, ASUS osv) så kan du søke opp modellen din, og finne tak i driverene for Windows 10 der. Du kan også eventuelt laste ned Intel Driver update utility, og se om det finner driveren du trenger. http://www.intel.com/content/www/us/en/support/detect.html?iid=dc_iduu Endret 24. mars 2017 av Isak Dombestein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå