NoLimit_^ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Pressevisningen var i dag, når venter folket å se de første anmeldelsene ? (Fin film forresten ) Har du lest boken? I så fall, døde noen i filmen som ikke døde i boken? Svar bare "Ja" eller "nei"... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg kommer IKKE til å lese noen anmeldelser eller se noen bilder fra filmen. TTT var såpass skuffende for meg, delvis fordi jeg visste om det meste på forhånd, så jeg skal unngå alt som har med denne filmen å gjøre fram til jeg har sett den selv. Hva gjør jeg da i denne tråden? Nei si det... Alle veit da hva som hovedsakelig kommer til å skje da... trudde alle hadde lest Ringennes herre jeg. Er ikke det noe alle gjør da? Skal se filmen klokka 00.01 den 17. Maraton. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Har du lest boken? I så fall, døde noen i filmen som ikke døde i boken? Svar bare "Ja" eller "nei"... Har dessverre ikke lest boken så du må evt. spørre etter navn Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg kommer IKKE til å lese noen anmeldelser eller se noen bilder fra filmen. TTT var såpass skuffende for meg, delvis fordi jeg visste om det meste på forhånd, så jeg skal unngå alt som har med denne filmen å gjøre fram til jeg har sett den selv. Hva gjør jeg da i denne tråden? Nei si det... Alle veit da hva som hovedsakelig kommer til å skje da... trudde alle hadde lest Ringennes herre jeg. Er ikke det noe alle gjør da? Skal se filmen klokka 00.01 den 17. Maraton. Jeg har også lest boken, men holder meg unna trailere, bilder og andmeldelser. Du skjønner, tingen er ikke det at man vet hva som skjer, det handler om å finne ut Hvordan de har gjort det. Jeg vil ikke vite om de har med den delen av boka, den sverdkampen, eller hvordan de har utført det og det slaget, før jeg sitter i kinosalen. Tigerdip: Vil ikke vite navn, men som f.eks. i To Tårn dør jo Haldir ved Helm's Deep, når han i Unfinished Tales dør en helt annen plass. Slike ting. Men om du ikke har lest boken, så får jeg vel bare vente en uke til jeg ser den i Spektrum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå