tigerdip Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Pressevisningen var i dag, når venter folket å se de første anmeldelsene ? (Fin film forresten ) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 tror VG hadde en artikkel om det forrige uke eller noe i den dur. Var på premieren i London eller.no. Turte ikke lese den i fryjt for at de greide å ødelegge opplevelsen min. Absolutt underholdning skal iallefall anmelde den i det neste programmet dems. Er noe håndball-VM eller noe dritt nå, men det kommer tilbake snart iallefall Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Ødelegge opplevelsen ? Det kan jeg godt gjøre for deg, noe spesielt du har lyst til å få ødelagt ? Endret 3. desember 2003 av tigerdip Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Absolutt underholdning skal iallefall anmelde den i det neste programmet dems. Absolutt Underholdning har jo seriøse, dyptgående, godt begrunnede omtaler... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Absolutt Underholdning har jo seriøse, dyptgående, godt begrunnede omtaler... den var god lol.... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 De har faktisk dagsavisens filmanmelder. Brrrr... Jeg grøsser ved tanken. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Nja, de er sikkert ikke så ille som før hvis ikke dagbladet har bommet på tilhørigheten når de skriver: - Det tror jeg var viktig i denne sammenhengen, sier Conradi, som slipper å anmelde filmen mer enn det. Det må derimot «Absolutt Underholdnings» Brita Møystad Engseth. En oppglødd filmelsker klarte ikke å holde tårene tilbake i dag. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 ØYH! Ingen mobb Brita! Hun er GENIAL! Heh, har aldri sett en så filmelskende og entusiastisk anmelder før dessuten synes jeg at hun gir bra anmeldelser. Er også den eneste filmanmelderen jeg faktisk har et forhold til istedenfor å bare lese navnet dems og noen ord dem har skrevet. TV = power. Og Brita er kongen på haugen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Er også den eneste filmanmelderen jeg faktisk har et forhold til istedenfor å bare lese navnet dems og noen ord dem har skrevet. TV = power. Ekke hun lesbisk da? Endret 3. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er også den eneste filmanmelderen jeg faktisk har et forhold til istedenfor å bare lese navnet dems og noen ord dem har skrevet. TV = power. Ekke hun lesbisk da? Åja, selfølgelig. Det hadde jeg glemt. Alle forhold må være kjærlighetsforhold. Så dumt av meg. Forhold betyr jo ensbetydende Kjærleik nå. Glemte ut at det ble bestemt en gang for lenge siden i et land ingen hadde hørt om. Når man tidligere hadde et forhold til alle man kjente, at forhold rett og slett bare betyr "kjenner til" så er det ulovlig nå. Uff og uff for en feil Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ekke hun lesbisk da? Aner jeg fordommer her Lenke til kommentar
OuO Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jaja, kan vel slenge det inn selv om alle vet det. "Lotr-atter en konge" har vært anmeldt i de største avisene i landet i dag. Sikkert ingen breaking news. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva kan jeg si... folk skjønte at det var ironi? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Nope, men det er verdt å merke seg at det hersker en ekstrem vilje til å beskrive ting inngående i de fleste anmeldelser. Les alle sammen så får du gleden av å unngå samtlige overraskelser i hele filmen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg hverken leser eller seg anmeldelser av annet en musikk Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ØYH! Ingen mobb Brita! Hun er GENIAL! Heh, har aldri sett en så filmelskende og entusiastisk anmelder før dessuten synes jeg at hun gir bra anmeldelser. Er også den eneste filmanmelderen jeg faktisk har et forhold til istedenfor å bare lese navnet dems og noen ord dem har skrevet. TV = power. Og Brita er kongen på haugen! Jeg synes hun har blitt litt sær i det siste. Før pleide hun å ta filmen for det den skulle være, og ikke stort mer, men nå er hun litt vel sær.. men men, hun var fornøyd med ROTK i alle fall, det lover bra.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ta en film for mer enn den er? Har du noen eksempler på det? Skjønte det bare ikke helt Heh, hadde hun mislikt ROTK hadde jeg blitt overrasket ja! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Hm, skjønner ikke helt hvorfor filmen har fått så mange seksere. Jeg mener kampscenene var blitt kuttet for mye, det ble litt episodisk, ingen flyt i mellom de forskjellige delene av kampen. Og mange snarveier. Får håpe det blir fikset i dvd-utgaven.... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Dagbladet var veldig positive til rotk. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg kommer IKKE til å lese noen anmeldelser eller se noen bilder fra filmen. TTT var såpass skuffende for meg, delvis fordi jeg visste om det meste på forhånd, så jeg skal unngå alt som har med denne filmen å gjøre fram til jeg har sett den selv. Hva gjør jeg da i denne tråden? Nei si det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå