Moerk Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Når været ikke helt vet hva det vil Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Flott landskapsbilde med fint lys , kontraster og masse fine detaljer. Og en værmessig og flott komposisjon . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Slik er det det til stadighet her på sunnmøre også Et fint bilde Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Linken ble fantastisk da jeg i tillegg la inn fullskjerm. Måtte trekke meg bakover da jeg bruker en 32 tommers TV som skjerm. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Linken ble fantastisk da jeg i tillegg la inn fullskjerm. Måtte trekke meg bakover da jeg bruker en 32 tommers TV som skjerm. Roar Alec, Helene og Roar. Takk for hyggelige kommentarer. Bildet ble tatt i et forsøk på å få frem ei grafisk fremstiling av det ustabile været. For å få med allsidigheten ble motivet ganske omfattende. Bildet er ikke feilfritt, men feilene er vel ikke i den grad sjenerenede - dermed fikk disse være i fred. Roar, du har rett i at bildet kom bedre frem i fullskjermmodus. Skal også forsøke å se hvordan det tar seg ut på UHD-tven. Takk for tipset. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg