Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg skal ha en telefon av anders lien. Han måtte høre med han fyren først. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 jepp, tenker ¨på det jeg og. er ikke helt sikker. 3300 for 6600 er knall bra pris egentlig! den koster jo 4600 ca uten abb. og 3300 er bra pris. PS: sorry alle sammen! har fått litt forskjellige svar! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eulogy: Når du eventuelt får den, og vis tilbudet gjeder fremdeles, da kan du jo skrive litt om hvordan det gikk, hvordan du betalte, hvor lang tid det gikk, osv... Det er jo sikkert en del somer litt usikker, og ville likt å høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 ja. ganske god ide Jorn. det virket veldig rart i begynnelsen men det virker som du snakker sant! detr er jo svin gode priser! spes, på p800! 1790kr. sykt bra! ville hatt den men den er ganske stor! Noen enige? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jada folkens. Vi får se. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 greit, beklager for den kommentaren jeg kom med. håper jeg slipper å bli flooda med flere PM nå Lenke til kommentar
OleP Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 prata med anders lien på msn i sted.. han hadde bare en brukt p800 igjen til salgs :/ Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 har han n6600 igjen da? er dei brukte? kor han bestiller fra, utlandet? er vel ikkje norsk meny da... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Det er vel komplett umulig å få tak i en ny 6600 til 2800. Den er stjelt, eller det hele er svindel. Jeg tviler veldig sterkt på at den selges så billig noen plass i verden - ikke en gang i bangladesh elns. I UK har den f.eks samme pris som i Norge. Endret 4. desember 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
espenah Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Uten binding er det nok utenkelig ja. Men man kan få den veldig billig med binding da. Jeg fikk tilbud om å kjøpe en N6600 for 2700 kr hvis jeg videreførte mitt abonnement. Riktignok 12 måneder, men har hatt abonnementet siden det kom og vil nok ha det i lang tid fremover. Er tross alt et utrolig billig abonnement Edit: Nei, faktisk 2.600 kr. Endret 4. desember 2003 av espenah Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 greit, beklager for den kommentaren jeg kom med. håper jeg slipper å bli flooda med flere PM nå Seriøst, det var faktisk noe av det dummeste jeg har lest. Det blir som å si at fjortiser får fean se å holde seg til billig drit som 3310 og Compaq-pc'er med p2-prosessor og integrert skjermkort. Hvorfor skulle det å være eldre gjøre deg mer berettiget til å eie en mobil med flere funksjoner enn å ringe og sende meldinger? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Helt enig! tenåringer må få lov ¨ha de telfonene de vil ha! Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Uten binding er det nok utenkelig ja. Men man kan få den veldig billig med binding da. Jeg fikk tilbud om å kjøpe en N6600 for 2700 kr hvis jeg videreførte mitt abonnement. Riktignok 12 måneder, men har hatt abonnementet siden det kom og vil nok ha det i lang tid fremover. Er tross alt et utrolig billig abonnement Edit: Nei, faktisk 2.600 kr. kass abb. er det? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 3300 for N6600 er svært billig. Men berre eit spørsmål til dei som har kjøpt. Korleis vil de gå fram viss det er noko feil på telefonen. For dette blir salg mellom to privatpersoner, så kjøpsloven eksisterer ikkje for dykkar del. Og viss telefonene er utanlandske kan det hende at nokia reperatørene nekter å ta garanti-rep. ut frå at Nokia ikkje dekker rep av telefon med anna språkpakke enn det som finnes i det landet reperatøren er i. Og dermed henviser dykk til at telefonen må levarast inn i det landet den var levert til. mvh JanEirik Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 men en bør jo slette de etter en stund, men folk trenger ikke å kage, før etter en liten stund. Folk må jo ha tid til å slette! eh, har du ikke merket at det ikke går ann å slette lenger? det gjorde det en stund etter at forumet kom i ny drakt men, d ble fjernet fort...! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det er vel komplett umulig å få tak i en ny 6600 til 2800. Den er stjelt, eller det hele er svindel. Jeg tviler veldig sterkt på at den selges så billig noen plass i verden - ikke en gang i bangladesh elns. I UK har den f.eks samme pris som i Norge. det er noe skikkelig muffens ja... kanskje det er mobiler som er "kastet" fordi kunden ville ha en ny en pga. en eller annen feil, som er reparert og som han selger? eller stjelt? fjernet fra noe? har du en bedre forklaring anders lien? ¨ (ikke ta det ille opp ) Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 vet ikke helt.snakket med han på msn nå, og han sa at det var 500kr i porto! 500 i porto er litt dyrt. vis 6600 hadde kostet 2800 isteden for 3300 kr hadde jeg kjøpt den. jeg er ikke røkke heller Jeg sa ikke 500kr i porto! Jeg sa 500kr for at jeg skal gjøre det for deg. Jeg må jo tjene litt selv! Så sa jeg at porto var inkl. i prisen. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 De e rikke stjelt eller noe sånt. Jeg fikk igjen mail av han i dag og da var alle mobilene utsolgt!! Selger da de ikke lengre nå fordi lageret hans på tømt med en gang. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hvems lager? Lurer på det samme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå