DaRe_deVIl Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hender jeg er inne på *sensurerte sider* og der står det ofte [FLT] bak *sensurerte ting* Hva menes med det? Også var det den filtypen, har aldri hørt om den før, men tror det er en .zip.rar osv lignende fil? Hvilket prog? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Brukes til noen .rar-arkiver ja. Er et program som heter Easy SFV-Creator eller noe sånt. Med det kan du lage slike arkiver. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 FLT er en forkortelse for en releasegruppe. .sfv er Simple File Verification, og er en enkel måte å lage og sjekke filer mot integritetsfeil, tenk CRC. I .sfv-filen ligger hex-verdien i plaintekst, så det hele er nokså enkelt, men genialt. Du trenger et program som kan gjøre dette for deg, naturligvis. hkSFV synes jeg er finfint, jeg bruker det hele tiden til ting jeg ftper til mennesker. Gratis og helt topp. http://www.big-o-software.com/products/hksfv/ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 FLT = Fairlight, som LarsC sa, en releasegruppe Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Ok takker for svar.. Det var bare jeg som var idiot her, som ikke prøvde noe annet fant nemlig ut at det var masse .rar filer i den mappa og at sfv filen var overflødig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå