Raphaug Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Mine PC spec`s står nedenfor , men jeg har en Q-Tec 400w psu. Jeg skulle montere den i bunnen av kabinettet pga. plass til radiator i toppen. Men da måtte jeg flytte på kontakten på psu`n for å få den på samme side som ledningene stikker ut. Jording`s ledningen var for kort så den forlenget jeg nien cm med en såkallt "sukkerbit" Men da jeg jobbet i data`n skulle jeg ta ut IDE kabelen, men den satt fast, så jeg rev litt hardt og bøyde de to jumperne til ide inngangen på hd`n. Den går å plugge inn, funnker helt fint osv, men den bruker besatt lang tid til å boote windows! Det tar ca 45sek på den der "loading" saken under oppstart. Da jeg fikk kopblet i psu`n tilbake til data`n så kobblet jeg på plass alle ledningene. Men da jeg fikk startet og logget på så slo den seg av etter 10 sek og en alarm kom (som fortsatte i noen sekunder etter at strøm var avslått) Dette car skikkelig irriterende! Jeg skrudde ut alt og begynnte på nytt.. Denne gangen holdt den i noen sekunder lenger, men slo seg av noen sekunder senere! Hva er feil? PSU ødelagt? Hvorfor er hd`n treig? Vær så snill å hjelp meg!!! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ligner litt på eit problem eg hadde med min p4 2.0a though eg hadde brukt den i fleire månedar og kjørt den på 1.8v til slutt så reboota pcen av seg sjølv nesten kvar gang ved innlasting av windows når eg skifta cpu så funka alt med ein gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå