rmx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hei.... Jeg fikk mitt praktfulle abit nf-7s i går. Da jeg startet opp for første gang og skulle stille inn dato osv... Etter man trykker på save and exit så tar det et par sekuder før at alt er blitt lagret... Et halvt sekund etter jeg trykket på save and exit..... så trykket jeg enter så gikk strømmen hjemme hos meg i 5sek ca... Da jeg skulle starte pcen på nytt så slo det bare seg på et grønnt lys på hovedkortet.... og pcen starta ikke. Jeg tok ut batteriet på hovedkortet og hadde det ute over natten. Det funka ikke så jeg prøvde jumper trikset men de virka heller ikke.... Noen som vet om andre måter og resete bios på abit nf-7s v2.0? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Du må nok ikke bare resette bios. Det høres mer ut som om du har føkka opp bios brikka di. Du må få hotflasha den for å få pcen til å starte igjen Edit: Du, en ting til... Jeg søkte på 3dmark03 summen din igjen jeg.. finner den fortsatt ikke på ORB'en jeg... er den like sannsynlig som 10k eller? Endret 3. desember 2003 av traskas Lenke til kommentar
rmx Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hvordan i fan gjør jeg det...? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du må få tak i en med samme hovedkort. Så etter at han har starta maskina, så må han inn på flash bios menyen. Da må dere ta ut hans friske brikke og bytte med din. Deretter kjører han flash som vanlig. Deretter er det bare å testkjøre... Jeg er ikke den beste når det gjelder å forklare dette, men søk på forumet. Lenke til kommentar
rmx Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hvilken brikke? Lenke til kommentar
rmx Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg ble bedt om og sende hovedkortet inn til komplett fordi og jeg fikla på det så røyk garangtien... Noen som vet hvor lang til komplett bruker på og sende meg ett nytt? Hvor lang tid vil det gå?? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Når du tok ut batteriet, tok du ut kontakten bak? Jeg har opplevd noen ganger at en maskin har nektet å starte (etter strømbrudd) før jeg har latt kontakten stå ute i ca. 30 sec. (knappen bak på psu hjalp ikke). Lenke til kommentar
rmx Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Tok ut alt ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå