Treging Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg har en geforce 2mx og bruker forsatt de gamle driverne jeg fikk med. Har lyst på bedre ytelse til kortet. Hørt om detonator øker ytelsen. Men jeg er usikker hvem av drivene jeg skal velge og hvor det ligger ??. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Bruk de nyeste du, vil du ha offisielle drivere fra Nvidia er det bare å gå til http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Passer best under skjermkort og skjermer, takk. Lenke til kommentar
house Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 15:00, SirHartge skrev:Passer best under skjermkort og skjermer, takk. sjekk hvor mange meldinger personen har, jo nettopp 1, derfor, vær litt snill nå SirHartge Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Og derfor kanskje han allerede fra begynnelsen av lærer å poste riktig :smile: Og han sa "takk" Du kan hente de nyeste driverene her 27.50 er de nyeste for 9x/ME 27.51 er de nyeste for W2K/XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå