Stacker Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen som har sett noen tester av dette kamera eller vet hvordan bildekvaliteten er. Lenke til kommentar
lavik Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har selv lett lenge og vel etter info om dette (utover pressemeldinga), og ja, jeg har brukt google. Har tilgode å finne noen omfattende tester av dette kameraet. Dersom du har sett noen hadde det vært fint om du kanskje kunne dele det med flere ved å poste en link... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg er ferdig med testen min, men vet ikke om den blir lansert i dag. Jeg har lagt ut noen bilder tatt med kameraet her: http://galleriet.akamera.no/albur09 Lenke til kommentar
lavik Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Takk! Syns noen av bildene var litt utydelige, men resten så ok ut. Kan jo spørre deg, mlwirak, som tilsynelatende har erfaring med begge kameraer: hva er etter din mening det beste kjøpet? Konica KD-420Z til 2999,- eller Nikon Coolpix 3700 til 3295,- Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Bildene er ikke bare utydelige, en rekke bilder er totalt ute av fokus. Autofokusen på KD-420Z er elendig. Nikon Coolpix 3700 er et bedre kjøp. Lenke til kommentar
lavik Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Da er Nikon Coolpix 3700 bestilt. Satser på at jeg blir fornøyd med mitt første digitale kamera. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå