Martin Braathen Røise Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Var en av bakmennene og utviklerne av Citadel-skadevaren.28-åringen jobbet som utvikler i norsk firma da politiet hentet ham. Nå kan han vente seg flere år bak murene i USA Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Den ondsinnede skadevaren gikk som en farse verden rundt Hmm... ikke at jeg skal legge ord i munnen på artikkelforfatter her, men jeg ville nå tro at det egentlig menes at skadevaren gikk som en farsott verden rundt, heller enn som noe som kan betegnes som et komisk teaterstykke.... ;-) 7 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Om han var en av bakmennene, hvor er pengene? Lenke til kommentar
G3EIPSAB Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Har han vært med å svindle 500 mill dollar så er ikke 10 år i fengsel særlig mye. Lenke til kommentar
Håkon Dahle Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Jeg var tilstede i rettsalen i Oslo da saken om utvisning ble prøvd for norsk rett. Kripos fremla da bevisene fra FBI og det var ikke mye å skrive om. Det var en liste med filnavn og en IP-adresse. Ikke ett ord om uatorisert tilgang, stjålne passord eller penger. Han ble ikke fremstilt som noen hovedmann, mer som en frilanser som hadde utført en mindre jobb på oppdrag. Dette har blitt en politisk sak for FBI, i mangel på resultater gjør de i denne saken en fjær til til høner. 2 Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Har han vært med å svindle 500 mill dollar så er ikke 10 år i fengsel særlig mye. Jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå