Gå til innhold

[Løst] Brukt skjerm #2

Arguendo

Anbefalte innlegg

Hei,

min skjerm #2 holder på å ta kvelden, så jeg er på utkikk etter en brukt for å erstatte den. Jeg har funnet noen på Finn som er interessante, men jeg er ikke så bevandret i brukt-verdenen at jeg vet om det er ok kjøp eller ikke. Det er jo selvfølgelig litt eldre modeller også, som gjør det vanskelig å finne nypris osv. Skjermen skal kun brukes til tredjeparts apper som surrer og går når jeg bruker primærskjermen til spilling, så det behøver ikke være ultraHD for å si det slik.

Jeg har en Asus 24" som primær, så det hadde vært fint med en i samme størrelsen, men en 22" bør vel også være ok. Jeg har en 19" som skjerm #2 nå, så alt er egentlig en forbedring :)

Her er de jeg har sett på:

24" Samsung

24" Samsung Syncmaster 2443BW

22" LG Ukjent modell

22" Samsung Syncmaster 226BW

24" Samsung Syncmaster S24B300

Alle koster rundt 500,- så prisen er det ikke så mye å si på, men jeg aner ikke om det er noen av disse som skiller seg ut i den ene eller andre retningen.

Alle tips blir mottatt med takk!

Endret av Arguendo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville gått for den øverste på lista eller SyncMaster S24B300(Den har ikke hdmi, men DVI funker jo like bra.)

Takk for svar.

Ser at den øverste på lista har en del ekstrafunksjoner (TV-inn bl.a), men det er ting jeg ikke har bruk for. Og når fjernkontrollen mangler, regner jeg med at det blir mer knot enn det er verdt.

S24B300 ser bra ut. Den døde pixelen betyr ikke så mye for meg, siden det er skjerm nr to.

EDIT: Gikk for S24B300. Fungerer veldig bra for mitt bruk.

Endret av Arguendo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...