Aleks.98 Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Hei Har en 2008 Opel Combo, er en 1,3 diesel. Det sitter en ebenspächer dieselvarmer på den. Forrige eier har hatt bilen på verksted og sjekket dieselvarmeren og den virker tydeligvis ikke. Dette gjør ingenting for min del. Jeg trenger den ikke, men av og til å prøver den å tenne og så lenge den ikke virker så ryker det som et hellvette ta den, folk spør om det brenner i bilen. Ja en kan begynne og lure. Kan jeg på noen måte koble den fra eller fjerne den uten at det går utover noe annet på bilen? Som sagt har ikke bruk for den og fryktelig flaut at det ryker så av den. Om jeg bare kobler den fra går det utover noe annet på bilen som er vesentlig? Endret 23. mars 2017 av Aleks.98 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 DU kan få den programmert vekk, da vil den aldri starte. Opel-verksted gjør dette. Evt så kan du nappe ut kabelen til den, men det kan være du får opp feilmelding som plager deg, det er jeg usikker på på denne modellen. Lenke til kommentar
Aleks.98 Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Ja det går ikke utover noe annet på bilen om jeg bare napper ut den? Lenke til kommentar
Aleks.98 Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Tenkte litt på å ta sikringa men den sikringa går tydeligvis både på innsprøytningsanlegg, drivstoffpumpe og den tilleggsvarmeren Endret 23. mars 2017 av Aleks.98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå