magiga Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 I Tyskland risikerer lastebileiere 100.000 euro i bot for utslippsjuks. I Norge får de de kjøre videre med en enkel advarsel Lenke til kommentar
Populært innlegg help.me Skrevet 23. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 23. mars 2017 Kjære samferdselsminister, er det virkelig noe å lure på? Innfør krav om gebyrer for juksing straks. Dette er ikke bare dårlig for miljøet, men også for alle seriøse aktører på markedet. 12 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Min reaksjon er bare at jeg er overrasket over at Norge for en gangs skyld reagerer mildere på noe. 7 Lenke til kommentar
ACYBN18O Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Trøste og bære for en Kardemommeby/land vi lever i her i Norge. Hør nå her kjære Statens Vegvesen kontrollører: Ta ei stor tang og klipp skiltene av de bilene som manipulerer avgassene og driver med forferdelig miljøkriminalitet! Så kan bileierne ringe bergingsbil og få juksemakerne dratt til ett godkjent verksted for å få bilene i lovlig stand etter Euro-6 reglene. Til slutt kan de få ei klekkelig bot i tillegg for så å få skiltene på bilen igjen. Da svir det skikkelig i bileierpengboken. Å sende med mangellapp/melding heim til de gutta dær nytter ikke og fører bare til at CO2kriminaliteteten skyter fart istedenfor at moderne teknologi skal gi oss en rein verden vi kan puste i. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Min reaksjon er bare at jeg er overrasket over at Norge for en gangs skyld reagerer mildere på noe. Norge har noen av de mildeste straffene i verden generellt sett. 1 Lenke til kommentar
Nils Rømcke Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Min reaksjon er bare at jeg er overrasket over at Norge for en gangs skyld reagerer mildere på noe. Norge har noen av de mildeste straffene i verden generellt sett. Men vi har noen av de høeyste straffene for lovlige foreteelser, som å kjøre med piggdekk, fylle drivstoff, kjøpe bil, passere bomstajoner, ta førerkort, røke tobakk, ta seg en halvliter . . . . 7 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Kvifor vert dei ikkje fenglsa for livstid for terror og drapsforsøk? Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Min reaksjon er bare at jeg er overrasket over at Norge for en gangs skyld reagerer mildere på noe. Norge har noen av de mildeste straffene i verden generellt sett. Ja, når det gjelder grov kriminalitet så er Norge en eneste fristat. Men for oss vanlige borgere kan det svi godt for den minste ting. Endret 23. mars 2017 av mr.wolf 1 Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Min reaksjon er bare at jeg er overrasket over at Norge for en gangs skyld reagerer mildere på noe. 21 år ol.? Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Min reaksjon er bare at jeg er overrasket over at Norge for en gangs skyld reagerer mildere på noe. Norge har noen av de mildeste straffene i verden generellt sett. Men vi har noen av de høeyste straffene for lovlige foreteelser, som å kjøre med piggdekk, fylle drivstoff, kjøpe bil, passere bomstajoner, ta førerkort, røke tobakk, ta seg en halvliter . . . . Det er ikke straff, det er forbruksavgift. Du kan velge selv om du vil gjøre det eller ikke, med de følgene det får... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Jaha, alt du hadde å si om det? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Stopp all transport fra utlandet på grensen. Få lasten over på toget. 1 Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Stopp all transport fra utlandet på grensen. Få lasten over på toget. Siden rundt 95% av befolkningen og bedriftene holder til nært sjøen er det mye bedre å raskt få dette over på skip. Svært mye kunne vært lastet på skip lengre sør enn svinesund. Det er all grunn til å redusere kraftig i antall vogntog på veiene. 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Kjørenekt og opphugging av kjøretøyet... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå