Roar Kneppen Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Abstrakt = IMG_5392 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Minner litt om fargene under havoverflaten. Jeg også har merket meg at objektiv ikke stemmer. Men verre var det da jeg var i Tenerife og fikk advarsel om å gå inn på dette nettstedet da det ikke var trygt. Det har jeg ikke opplevd i Norge og heller ikke ellers i utlandet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Minner litt om fargene under havoverflaten. Jeg også har merket meg at objektiv ikke stemmer. Men verre var det da jeg var i Tenerife og fikk advarsel om å gå inn på dette nettstedet da det ikke var trygt. Det har jeg ikke opplevd i Norge og heller ikke ellers i utlandet. Mvh Gunnar " i Santa Cruz på Tenerife" :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Herlig abstrakt! Vanskelig å se hva dette forestiller, men det setter fantasien i gang. Flott! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Super flot...ville nok have undværet lidt af skarpheden som viser sig lidt kraftig i venstre side..men ellers rigtig flot med det blå som træder frem synes jeg Mvh Suss Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Regner med at fargene ikke var riktig så skarpe i virkeligheten, men at originalen samtidig er et uunværlig fundament for å få frem dette meget dekorative resultatet. Med uhemmet fantasi kan jeg fornemme en sommerfuglaktig alv som står i midten av bildet. . . . . .men det nå meg da. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Også et bilde som fortjener en plass på veggen , liker de blå og gule fargetonene . Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Super flot...ville nok have undværet lidt af skarpheden som viser sig lidt kraftig i venstre side..men ellers rigtig flot med det blå som træder frem synes jeg Mvh Suss Ingen nyskapning dette så jeg bare plukket ut et tilfeldig og postet uten å gjøre noe med det. Drar man i spakene så kommer det lett litt støy. Disse murene er jo ganske ru og grove også så ikke umulig at noe av det stammer derfra heller. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Bilde gjort om til et maleri, et flott maleri, intet mindre. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg