Espen Jansen Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Det er umulig å ikke la seg sjarmere av LEGO Worlds, men alt er likevel ikke en dans på roser.ANMELDELSE: LEGO Worlds Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Høres veldig motståelig ut. Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Så dette og Zelda er akkurat like bra? Særlig Gamer. Omg. Lol. Omg. Jk. Har sett nevøen min spille dette, og det virker koselig men det er også alt.. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Tror gamer trenger "litt" opprydding i kvaliteten på omtalene. nye terninger kanskje ? 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Å herregud. Fikk Grandiosa pizza samme karakter som en biff på Steakhouse?!?! Ja her må det gjøres noe med karakterene. Seriøst....bruk den greia dere har mellom øra gutter. Prøv ihvertfall. Og om dere ikke klarer å dra innover dere hvordan anmeldelser fungerer. Så google litt da...finnes helt sikkert masse artikler eller YouTube videoer som tar for seg dette skritt for skritt. Baby steps om du vil.. Endret 23. mars 2017 av LarZen 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Ganske sikker på at alle kødder med at de trenger en opprydning. Håper det iallefall, for nå begynner Gamer endelig å skjerpe seg. Liker at de nå går bort fra å gi ALLE spill mellom 8/10 - 10/10. Hjelper på integriteten. Når de endelig bestemmer seg for å droppe karakterer helt blir jeg en lykkelig panda. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Ganske sikker på at alle kødder med at de trenger en opprydning. Håper det iallefall, for nå begynner Gamer endelig å skjerpe seg. Liker at de nå går bort fra å gi ALLE spill mellom 8/10 - 10/10. Hjelper på integriteten. Når de endelig bestemmer seg for å droppe karakterer helt blir jeg en lykkelig panda. Høres ut som damage control. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå