AfterGlow Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Skal gi deg hakeslipp, ifølge Bethesda.Fallout 4 VR skal vises frem på årets E3-messe Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Gleder meg noe sykt! Blir å bestille meg et 1080Ti i påvente av Fallout 4 VR Lurer på om vi får noen nyheter om Doom VR også. 1 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Håper de inkluderer et bevegelses-system lignende ArmSwinger. Testet det og var overrasket hvor bra det faktisk fungerte. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 TMfrantic skrev (På 23.3.2017 den 9.22): Håper de inkluderer et bevegelses-system lignende ArmSwinger. Testet det og var overrasket hvor bra det faktisk fungerte. Denne du tenker på? Har selv testet freedom locomotion system som fungerte ganske bra. Den var i hvertfall ganske gøy i bruk på tross av at det ser litt dumt ut http://store.steampowered.com/app/584170/ Men tviler litt på at noen av dem blir å finne i Fallout. Tipper de kommer til å bruke en kombinasjon av flere av de til nå mest brukte systemene. Onward modellen er åpenbar og kansje en form for dash teleport slik som i Raw Data. Selv håper jeg på noe som Vivecraft hvor man holder inne triggeren for så å løpe av gårde, da har man en hånd fri til våpen/verktøy. Den beste til nå for min del. Ingen kvalme overhodet og jeg kan holde på i timevis. Det beste vi kan håpe på er at de har en hel menge med modeller hvor alle kan tilpasses individuelt. Da blir alle fornøyde Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ingen ord om det planlegges til PSVR også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå