Gunnar Fagerli Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Livsnyter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Flott fanget og dokumentert , han har i alle fall sansen for musikk denne karen . Han maler på stein , hva med et bilde av Rolling Stones . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Flott fanget og dokumentert , han har i alle fall sansen for musikk denne karen . Han maler på stein , hva med et bilde av Rolling Stones . Alec Takk Alec! Jeg mener jeg knipset et av frontfiguren, skal se om jeg finner det og legge det ut :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Flott fanget og dokumentert , han har i alle fall sansen for musikk denne karen . Han maler på stein , hva med et bilde av Rolling Stones . Alec Takk Alec! Jeg mener jeg knipset et av frontfiguren, skal se om jeg finner det og legge det ut :-) Mvh Gunnar Jeg fant ytterligere to :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Her ser jeg noen har forsøkt å fullføre fornavnet i V4. Ellers synes jeg det som skal forestille Mick Jagger minner mer om en annen rockekonge - nemlig Cliff Richard. Det finnes kanskje ikke så mange igjen av slike som denne fyren her nå. Men tidligere fantes det mange slike eneboere rundt om på Kanariøyene. Hvem vet, kanskje er han igjen en av de jeg traff på i ulendt terreng utenfor Playa de las America på Tenerife på -80 tallet. Det var en hel gjeng. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Her ser jeg noen har forsøkt å fullføre fornavnet i V4. Ellers synes jeg det som skal forestille Mick Jagger minner mer om en annen rockekonge - nemlig Cliff Richard. Det finnes kanskje ikke så mange igjen av slike som denne fyren her nå. Men tidligere fantes det mange slike eneboere rundt om på Kanariøyene. Hvem vet, kanskje er han igjen en av de jeg traff på i ulendt terreng utenfor Playa de las America på Tenerife på -80 tallet. Det var en hel gjeng. Roar Takk for hyggelig kommentar. Jeg observerte denne karen flere ganger i Santa Cruz med sykkel. Han tok seg til rette overalt. Jeg kunne tenkt meg å prate litt med han, noe mitt kvinnelige reisefølge ikke var særlig begeistret for :-). Jeg ser ikke bort fra at du traff han på 80-tallet. Jeg fikk også med meg Cliff, men det får holde med Keith ......s i denne omgang. Litt morsomt med Alecs kommentar med "Stones" og steinene. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Flott dokumentert! Han er vel ikke den helt store kunsteren. Men artig at du tok disse bildene, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Flott dokumentert! Han er vel ikke den helt store kunsteren. Men artig at du tok disse bildene, synes jeg. Mvh Fredrik Takk Fredrik! Heller livskunstner :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg