Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott fanget og dokumentert , han har i alle fall sansen for musikk denne karen .

Han maler på stein , hva med et bilde av Rolling Stones .

Alec

Lenke til kommentar

Flott fanget og dokumentert , han har i alle fall sansen for musikk denne karen .

Han maler på stein , hva med et bilde av Rolling Stones .

Alec

Takk Alec! Jeg mener jeg knipset et av frontfiguren, skal se om jeg finner det og legge det ut :-) Mvh Gunnar

Jeg fant ytterligere to :-)

Lenke til kommentar

Her ser jeg noen har forsøkt å fullføre fornavnet i V4.

Ellers synes jeg det som skal forestille Mick Jagger minner mer om en annen rockekonge - nemlig Cliff Richard.

Det finnes kanskje ikke så mange igjen av slike som denne fyren her nå. Men tidligere fantes det mange slike eneboere rundt om på Kanariøyene.

Hvem vet, kanskje er han igjen en av de jeg traff på i ulendt terreng utenfor Playa de las America på Tenerife på -80 tallet. Det var en hel gjeng.

Roar

Lenke til kommentar

Her ser jeg noen har forsøkt å fullføre fornavnet i V4.

Ellers synes jeg det som skal forestille Mick Jagger minner mer om en annen rockekonge - nemlig Cliff Richard.

Det finnes kanskje ikke så mange igjen av slike som denne fyren her nå. Men tidligere fantes det mange slike eneboere rundt om på Kanariøyene.

Hvem vet, kanskje er han igjen en av de jeg traff på i ulendt terreng utenfor Playa de las America på Tenerife på -80 tallet. Det var en hel gjeng.

Roar

Takk for hyggelig kommentar. Jeg observerte denne karen flere ganger i Santa Cruz med sykkel. Han tok seg til rette overalt. Jeg kunne tenkt meg å prate litt med han, noe mitt kvinnelige reisefølge ikke var særlig begeistret for :-). Jeg ser ikke bort fra at du traff han på 80-tallet. Jeg fikk også med meg Cliff, men det får holde med Keith ......s i denne omgang. Litt morsomt med Alecs kommentar med "Stones" og steinene. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...