DraZeN Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvilken kjøler gir best kjøling ? Slk 947u eller mist frostbite ??? Slk947u skal kjøres med 92mm vifte ! Hvilken kjøler vil gi best kjøling , bare det jeg er ute etter! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvilken kjøler gir best kjøling ? Slk 947u eller mist frostbite ??? Slk947u skal kjøres med 92mm vifte ! Hvilken kjøler vil gi best kjøling , bare det jeg er ute etter! ville tatt slken Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hvorfor det ? Frostbite har jo 2 vifter + mist er jo kjent for å lage gode ribber! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg tror nå at slken kjøler best! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 følger det med 2 vifter på frostbite?? ser ikke slik ut Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 slken e vel best med en god vifte og litt as5 Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er ganske sikker på en slk vil kjøle bedre siden den er i kobber og frostbite er i alu. Men om den forsvarer prisen kontra frostbite er jo en annen sak da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå