Moerk Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 This is Chuck Berry, dead but still alive. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Resultatet ble jo bra - men så spørs det hva administrasjonen synes om å hente fra nettet å sette sammen. Men personlig mener jeg det også er en del av nåtidens fotohverdag. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Resultatet ble jo bra - men så spørs det hva administrasjonen synes om å hente fra nettet å sette sammen. Men personlig mener jeg det også er en del av nåtidens fotohverdag. Roar Takk for at du ikke slaktet bildet. Selv synes jeg bildet ikke ble så verst, tatt i betraktning av at ideen til dette ramlet uforberedt inn i hodet mitt. Eneste mål og mening var å få Chuck Berry innlemmet i en eller annen form for komposisjon. At jeg har vært i grenseland med dette prosjektet er jeg nok klar over, men den som intet vover . . . .som det heter. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg