polljen Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Det har blitt en liten pause i publiseringen, men jeg har dog tatt noen bilder siden sist. Den røde tråden jeg har prøvd meg på nå er "Kompakt og maritimt". På jobb så har jeg liggende mitt gamle Fuji X-10 (i tilfelle behov ), så jeg bestemte meg for å bruke det til disse bildene, og siden jeg jobber i det man kan kalle et maritimt industrielt miljø så lot jeg den "maritime" siden være motiv denne gangen. Bildene er bl.a. tatt på nattetid håndholdt med et kamera som ikke helt har de mest "moderne" ISO-kvaliteter, men jeg synes egentlig akkurat det ikke er et stort problem. Motivene er kanskje ikke allverdens men jeg fikk i det minste testet meg selv. "Livet på fiskebåt under lossing" "Lossepunkt by night" "Fiskebåt by night (venter på lossing)" Endret 27. april 2017 av polljen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Fine "fiskebåtbilder" , både dag og natt.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Interessante båt-bilder. Likte spesielt "Lossepunkt by night" Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg likte det første best. Mye interessant å feste øynene på, samt bygningene/bryggene rammer inn båten litt. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Jeg må si takk for tilbakemeldingene. @RandiA: Jeg er selv i utgangspunktet litt svak for denne typen motiv/bilder @Comma Chameleon: I utgangspunktet så var det "innrammingen" med bygninger/kaier på sidene som var utgangspunktet mitt, det å få med litt av livet ombord på båten også var for meg en bonus . ------------------ Jeg har nå hatt tre såkalte "røde tråder" i denne festen med tre forskjellige kameraer som ikke blir brukt så mye til fotografering fra min side, siden mitt speilløse kamera (som jeg ikke har levert bidrag fra i denne festen) nå i praksis har blitt mitt hovedkamera. Det blir ingen flere av de såkalte røde trådene i denne festen, men jeg håper å få inn ett eller to "bonusbilder" nå i innspurten av festen (jeg skal bl.a. være "hoff-fotograf" i en konfirmasjon på søndag ) Endret 28. april 2017 av polljen Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 mange flotte bilder og dokumentasjoner. jeg liker best bildene av "stengetiden" og "fiskebåt by night". personlig mener jeg at det er av lite betybubg hva man bruker av utstyr for å fotografere. viktigst er motivet og hva man ønsker å "fortelle". Lenke til kommentar
polljen Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Det å fotografere mennesker, om det er enkeltmennesket eller folkemengden, er ett område jeg bør bli mer komfortabel med. Det å finne seg en god fotoplass i en fullstappet kirke er ikke alltid så lett, men jeg fikk sneket meg til en brukbar plass under prekenen, så mitt siste bidrag i årets aprilfest blir: Konfirmasjonspreken Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Vakkert og stemningsfullt konfirmasjonsbilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Bra, det bildet fra kirka! Endret 4. mai 2017 av smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå