perlend Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Nå har jeg daua en drøss med ganger, jeg klarer rett og slett ikke å drepe Uber Soldaten. Nå gidder jeg ikke spille det mer før jeg får litt hjelp. Hjelp meg? Pliiiiiiiiiiiiiiiis. Erlend Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 ta ned konsollen og skriv "god 1" :smile: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Skyt-gjøm deg, skyt-gjøm deg, skyt-gjøm deg...gjenta til den sig saman og blir liggande :smile: Du er inne der buret er ikkje sant? Må gjømme deg inne der, men det visste du sikkert. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 13:16, Spaz skrev:ta ned konsollen og skriv "god 1" :smile: Har man da virkelig "vunnet"? Eller har man bare tatt en "Mühlegg"? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 løp helt inntil ham og fyll ham med bly fra venomen din, det gjør ikke noe om du nesten dør for det ligger masse liv og armour bak ham. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 15:50, snesoey skrev:Har man da virkelig "vunnet"? Eller har man bare tatt en "Mühlegg"? Eventuelt "Tatt ett Mühl-egg" (ok, litt lam den, men måtte berre få sagt det..) Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Er det den med eller uten bein? Er det V1 eller V2? Hvilken level? Flammekastern er kurant å puste livet uta av dem med. Brenner lenge etter at du har fyrtn opp litt. Ikke stå å sprøyt, bare korte, velretta pust. Venom til dessert... Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Er du på brettet i Norge? Hopp ned på gølvet der han karn står..gjem deg bak de søylene og skyt og gjem deg hel tida til han dauer... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 det nytter ikke å sprette fram med venomen for å knerte han! Du må gjøre sånn som noen her har sagt: SKYT-GJEM DEG osv... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Dessuten bør man passe på de tyske forskerne som står på balkongen over og plaffer løs på deg med Luger'ene sine. De skader ikke mye, men tar lett ifra konsentrasjonen din slik at Supersoldaten får mulighet til å skade deg enda mer. Har du dessuten mer Panserfaust-ammo, bruk dette opp først. Og som de andre her sier: Bruk "Hit & Run" taktikk mens du tar deknikng bak pillarene og "glassrommet" Lenke til kommentar
perlend Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Da er Über soldaten dau. Digg. Takk til the man for det klart beste tipset. Venomen ruler. Noen Mühlegg ble det altså ikke... E. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-02-28 15:50, snesoey skrev: Quote: On 2002-02-28 13:16, Spaz skrev: ta ned konsollen og skriv "god 1" :smile: Har man da virkelig "vunnet"? Eller har man bare tatt en "Mühlegg"? Definitivt en Mühlegg/Lasotina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå