Gå til innhold

trollheimen i mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hold da op snart noget af det smukkest jeg længe har set...kontraster skarphed osv..hvor er det bare et klart vinterbillede så smukt ..og husene er jo næsten væk vh Suss

En test av den lille Sony RX100mk3 og den er jo riktig bra og så liten at den går nedi lomma.

Fotograferer kun i RAW og fremkaller i LR.

Takker for din kommentar, Suss!!

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar

Det er vel ikke helt lett å helt gi slipp på vinteren når man befinner seg i slike omgivelser. Sollys og skydotter på en ellers blå himmel forsterker "påske"- stemningen. Komposisjonen av forgrunnen har du vært heldig med. Den bidrar dessuten til fin dybde i bildet.

Har du benyttet en anelse hdr-light liknende effekt i bildet?

Nydelig, i hvert fall. Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Det er vel ikke helt lett å helt gi slipp på vinteren når man befinner seg i slike omgivelser. Sollys og skydotter på en ellers blå himmel forsterker "påske"- stemningen. Komposisjonen av forgrunnen har du vært heldig med. Den bidrar dessuten til fin dybde i bildet.

Har du benyttet en anelse hdr-light liknende effekt i bildet?

Nydelig, i hvert fall. Mvh.Oddvar

Glemte å si:

V1 for meg.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Nydelig begge, meget godt komponert. Trollheimen er toppen etter min mening, men så er jeg jo ekte nordmøring. Mvh Gunnar

Dette er blant mine favorittplasser i Trollheimen. Tovatnet ligger bare en times gange fra min hytte.

Mvh Fredrik

Har du din egen hytte :-) så kan vi jo alle sammen komme og besøge dig der ..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...