Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Føler ikke lenger svelg, drikking, at sokken blir våt osv på samme måte

Anbefalte innlegg

Siste dagene har jeg opplevd noe uvanlig. Jeg har aldri vært til psykolog og tenker at jeg selv er relativt mentalt sterk. Etter en dag jeg tok cannabis i Amsterdam (5 dager siden) har jeg følt meg nokså tåkete på ting som angår nervene og generelt. Jeg kan "hoppe" litt i øyeblikk. Svelging og kremting føler jeg nesten ikke. Samme med å drikke kaffe osv. Mulig jeg også er litt mer glemsk enn vanlig.

Jeg har googlet en del, men føler ikke at jeg har fått svar. Har kommet blant begrepene "brain fog" og "depersonalisation", men ofte er symptomene blant annet angst og panikkanfall, som jeg ikke har hatt noenting av. 

Håper virkelig på svar, alt hjelper! Føler ikke at det er noe kritisk, men symptomene er litt "kjedelige". Også veldig greit å få litt informasjon om hva jeg egentlig har. Takk på forhånd.

Anonymous poster hash: b8ea4...c8c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er vanlig at det blir litt bieffekter av å røyke cannabis, ofte gir det seg etter et par dager. Spørst også hva slags type du har røyket og hvor mye du har tatt over flere dager. Visst det er dårlig kvalitet, blir du som oftest veldig trøtt eller nesten litt uvel. Har du hatt en god opplevese mens du gjorde dette? Ville prøvd og spise sunt, helst mye antioksidanter og trent litt ute i skog å mark, bruke hjernen aktivt. Tror nokk dette mest sannsynlig går over om ikke så lenge :)

edit; Ja det jeg egentlig mente med "dårlig kvalitet" er at det kansje ikke bare er rein hasj du har kjøpt

(evt. blandet med noe annet muffens/feks. heroin)

Endret av Graf1ga
Lenke til kommentar

Det er ganske vanlig å få en "uvirkelighetsfølelse" etter man har røyket cannabis, spesiellt de første gangene.

At man blir trøtt av noen typer cannabis, pot eller hasj, har ingenting med kvalitet å gjøre, det har med hvilket forhold det er mellom virkestoffene. "Dårlig kvalitet" cannabis er at cannabisen har lite krystaller som er der virkestoffene ligger, man bruker gjerne de plantene til å lage hasj da det vil gi liten effekt å røyke det som pot.

Endret av 4 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hu der små gale britiske TV-kjerringa som gjør mye rare ting i vitenskapens navn for BBC, prøvde ut cannabis en gang. En annen gang reiste hu til et asiatisk land, Malaysia tror jeg det var, og fikk tummy tuck operasjon.

Med cannabis så kjørte hun bil på øvelsesbane og litt andre oppgaver. I den dokumentaren så belyste det at det var ganske vanlig i england å kommer borti en type adultered cannabis, hvor de har tilsatt små glasskuler. Disse blir glovarme og brenner litt i lungevevet. På sikt så skader du lungene ganske mye. Kan det være en slik type hasj med fanteri oppi, altså glasskuler, som har brent svelget ditt så det har blitt insensitivt der? Jeg har null greie på dette, så dette var rent hypotetisk, og kanskje også et rart tankeeksperiment.

Anonymous poster hash: 01200...2f0
Lenke til kommentar

Satan, jeg greide å google henne uten å vite navnet hennes. Hun heter Nicky Taylor ser det ut til. Sikkert noen andre som gjenkjenner ansiktet hennes fra de spreke stuntene. Hun utførte også 6 uker uten å vaske seg. En gang fikk hun en parfyme laget av sin egen kroppslukt på et av de programmene mener jeg å huske.

http://www.dailymail.co.uk/health/article-545408/Superskunk-What-happened-woman-smoked-dope-daily-month-BBC-documentary.html

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-442498/Help-Im-beauty-junkie.html

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-477378/Six-weeks-wash-The-soapless-experiment.html

Anonymous poster hash: 01200...2f0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...