dEEp_FisH Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har fått installert NFSU, men når jeg skal starte det så blir skjermen svart, endrer oppløsning, endrer tilbake og går til skrivebordet igjen. Har det meste av nye drivere installert, deriblant Catalys 3.9. Får ikke fikset dette og lurte på om andre har hatt samme problem, og evt. fikk fikset dette. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har samme problem så jeg håper at du finner ett svar i denne tråden så jeg kommer til å følge med i denne tråden Veldig irriterende Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg tror svaret finnes i samtlige av de 15 andre trådene med samme emnet... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg tror svaret finnes i samtlige av de 15 andre trådene med samme emnet... Nettopp. Bl.a. her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=174636 Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eller gå inn på kontrollpanel > regions innstillinger > Engelsk(australia) Har funket for de 999 andre som har spurt i de andre trådene Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eller gå inn på kontrollpanel > regions innstillinger > Engelsk(australia) Har funket for de 999 andre som har spurt i de andre trådene Ikke for den svenske versjonen som selges i norske butikker! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Sikkert den største bugen i spillverdenens historie Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Sikkert den største bugen i spillverdenens historie viss du har lasta ned spele so er ikkje dette ein bug men ein sikring slik at folk skal slite litt med å få til spele. spele er produsert for folk i australia ikkje for deg. kjøper du det i butikken so skal det funke utan problem! Lenke til kommentar
Hero Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Han har riktig. Kjøp spillet Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 du må på kontroll panel å skifte språk til engelsk .........det gunker(= alle takk meg a................... Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har fått installert NFSU, men når jeg skal starte det så blir skjermen svart, endrer oppløsning, endrer tilbake og går til skrivebordet igjen. Har det meste av nye drivere installert, deriblant Catalys 3.9.Får ikke fikset dette og lurte på om andre har hatt samme problem, og evt. fikk fikset dette. skift språk på kontroll pangel.....engelsk Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Faktisk så har jeg kjøpt det Og så jeg skal skifte til regionsinnstillinger.. (det er jo helt idiotisk, men er det non konsekvenser) Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 takk for svaran! skifta tell engelsk å no funka alt fint! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Sikkert den største bugen i spillverdenens historie viss du har lasta ned spele so er ikkje dette ein bug men ein sikring slik at folk skal slite litt med å få til spele. spele er produsert for folk i australia ikkje for deg. kjøper du det i butikken so skal det funke utan problem! Jeg har kjøpt det jeg . Måtte allikavel skifte. Endret 6. desember 2003 av Garbion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå