Incognima Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Hei, Forhåndsbestilte Mass Effect: Andromeda (kode på mail versjon). Bestilte spilet for 2-3 dager siden, og har enda ikke fått noe kode. Spillet blir jo lansert om 11 timer. Snakket med chat, ingen kunne svare eller hjelpe meg. Så, for de som har forhåndsbestilt Andromeda evt andre spill tidligere hos Coolshops, hvordan fungerer dette? Får dere som vanligvis koden før lanseringsdato eller på selve dato evt kl 12 i natt? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Hei, Forhåndsbestilte Mass Effect: Andromeda (kode på mail versjon). Bestilte spilet for 2-3 dager siden, og har enda ikke fått noe kode. Spillet blir jo lansert om 11 timer. Snakket med chat, ingen kunne svare eller hjelpe meg. Så, for de som har forhåndsbestilt Andromeda evt andre spill tidligere hos Coolshops, hvordan fungerer dette? Får dere som vanligvis koden før lanseringsdato eller på selve dato evt kl 12 i natt? Takk på forhånd. Det spørsmålet hadde jeg rettet til Coolshop. Ser for meg de har et svar. Har selv aldri forhåndsbestilt en kode fra de, men de gangene jeg har kjøpt en kode så har jeg fått den på mail innen minutter. Men kan se for meg at det blir åpnet ved midnatt så da kan du logge deg på "min profil" på siden deres og trykke på "mine nedlastninger". Der skal du få en oversikt over kodene du har kjøpt fra siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå