BIG1 Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Har ikke pixel tatt over for nexus? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Det er rett det, jeg sa at jeg ikke er imponert over Samsung når det gjelder oppdateringer. Så vi kan jo se på hvor lang tid det tok før Nougat (Android 7.0) kom ut til de forskjellige mobil merkene fra da Google lanserte Nougat. Det er nok snakk om flaggskip mobiler her, men det gir en god pekepinn om hvor rask Samsung er med oppdateringer til sine mobiler sammenlignet med andre fabrikanter. LG: 78 dager Motorola: 88 dager HTC: 95 dager Sony: 99 dager Xiaomi: 126 dager OnePlus: 131 dager Samsung: 143 dager Disse tallene hentet fra AndroidAuthority. Men jeg har sjekket andre plasser også, og Samsung havner stort sett nederst på listene uansett hvor jeg snoker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Er jeg den eneste som faktisk foretrekker finger avtrykk på baksiden? En åpenbar fordel med front-sensor er at man ikke trenger å plukke mobilen opp for å låse opp. Jepp. Eg låser ofte opp telefonen når den ligg på sofaen eller senga. Det er ikkje mogleg med denne type design. Lenke til kommentar
Herr Akkar Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Å ha fingeravtrykksleseren på baksiden er én ting, men klint inntil kameraet er en annen. Beste måten å garantere at bildene alltid blir uskarpe er å ha linsen tilsmurt av fett og skitt, slik den alltid vil være her. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Jeg vil si at fingeravtrykksleser på baksiden føles veldig naturlig. Jeg ville ikke vurdert en telefon med fingeravtrykksleseren på fremsiden etter å ha prøvd begge deler. Hvordan unngår man klabbing på kameralinsen da? Lenke til kommentar
prepp Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Jeg vil si at fingeravtrykksleser på baksiden føles veldig naturlig. Jeg ville ikke vurdert en telefon med fingeravtrykksleseren på fremsiden etter å ha prøvd begge deler.Hvordan unngår man klabbing på kameralinsen da? Med litt trening klarer man vel å unngå det. Fingeren husker vel hvor sensoren er etter et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå