emilst Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Ved innlogging på siden www.05555.com (Telenor In-Touch) får jeg etter vellykket innlogging alltid feilmeldingen "Stack overflow at line 1153". Explorer må avsluttes. Feilen oppstår bare på denne url. Har testet www.05555.com fra andre pc og der får jeg foretatt korrekte endringer, men altså ikke fra min pc! Ville tro det ville hjelpe å avinstallere IE for å å re-installere. Men hvordan gjør jeg dette uten å gå via regedit. Programmer kan jo ikke fjernes fra legg til/fjern programmer da det ikke finnes der. http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=318378 Stack overflow at line 1153 kommer dette av minneproblem eller hva. Feilen oppstår bare på www.05555.com selv om IE til tider virker noe ustabilt. Annen løsning enn re-installering mottas med stor takk. Benytter Telenors In-touch tjeneste mye, men får ikke lenger endret valgene via www!! FRYKTELIG IRRITERENDE! Endret 3. desember 2003 av emilst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå