akelbo Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Naughty Dog har sluppet nye detaljer om det kommende spillet.Områdene i The Lost Legacy blir større enn i noe annet Uncharted-spill Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) "tilsynelatende aller siste", eller kan være en mulighet for at det kan være siste i Naughty Dog sine øyne, men mest sannsynlig ikke siste. Endret 22. mars 2017 av maanemann 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 For å være partypooperen her så må jeg innrømme at jeg begynner å bli lei "enorme områder" og "større frihet" som selling points. Fortell heller en god historie enn å la meg surre rundt for å samle 100/100 av en eller annen idiotisk gjenstand. Jeg synes de gjorde det riktig i Uncharted 4, som i all hovedsak har en lineær og (godt) scriptet progresjon, og sekvensen i Madagascar gir illusjonen av å være en sandkasse mens den egentlig er nesten helt lineær. 2 Lenke til kommentar
Solid Shake Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 For å være partypooperen her så må jeg innrømme at jeg begynner å bli lei "enorme områder" og "større frihet" som selling points. Fortell heller en god historie enn å la meg surre rundt for å samle 100/100 av en eller annen idiotisk gjenstand. Jeg synes de gjorde det riktig i Uncharted 4, som i all hovedsak har en lineær og (godt) scriptet progresjon, og sekvensen i Madagascar gir illusjonen av å være en sandkasse mens den egentlig er nesten helt lineær. Nøyaktig det jeg tenkte nå jeg leste artikkelen. 1 Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 For å være partypooperen her så må jeg innrømme at jeg begynner å bli lei "enorme områder" og "større frihet" som selling points. Fortell heller en god historie enn å la meg surre rundt for å samle 100/100 av en eller annen idiotisk gjenstand. Jeg synes de gjorde det riktig i Uncharted 4, som i all hovedsak har en lineær og (godt) scriptet progresjon, og sekvensen i Madagascar gir illusjonen av å være en sandkasse mens den egentlig er nesten helt lineær. Helt enig, bortkastet tid uten like. Dette er forsåvidt bare en konsekvens av "neste-generasjons" konsoller som har gitt utviklere større muligheter til å utvikle store åpne spillverdener, i tillegg til at det fortsatt er et buzzword som selger for tiden. Om noen år vil spillmarkedet være mer balansert igjen, med flere lineære AAA spill, fordi man vil gå en tilbakevirkning som f.eks Barokken -> Renessansen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Her trekker vi opp de store linjer! Jeg tenker også det er mye enklere å lage et stort, åpent landskap og fylle det med fetch quests og collectatons enn å fortelle en god historie. Enhver som har forsøkt å skrive en god historie vet hvor vanskelig det er og hvor fristende det er å ty til klisjeer og deus ex machina. Men nå har Uncharted-serien stort sett hatt gode historier - kanskje ikke i en konvensjonell forstand, men på sin egen Indiana Jones-pastiche-aktige måte. 1 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 For å være partypooperen her så må jeg innrømme at jeg begynner å bli lei "enorme områder" og "større frihet" som selling points. Fortell heller en god historie enn å la meg surre rundt for å samle 100/100 av en eller annen idiotisk gjenstand. Jeg synes de gjorde det riktig i Uncharted 4, som i all hovedsak har en lineær og (godt) scriptet progresjon, og sekvensen i Madagascar gir illusjonen av å være en sandkasse mens den egentlig er nesten helt lineær. Blir også med deg og bæsjer. Blir bare irritert når jeg hører det. For meg er det ikke et mål at et spill skal vare lengst mulig hvis det går på bekostning av kvaliteten. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 For å være partypooperen her så må jeg innrømme at jeg begynner å bli lei "enorme områder" og "større frihet" som selling points. Fortell heller en god historie enn å la meg surre rundt for å samle 100/100 av en eller annen idiotisk gjenstand. Jeg synes de gjorde det riktig i Uncharted 4, som i all hovedsak har en lineær og (godt) scriptet progresjon, og sekvensen i Madagascar gir illusjonen av å være en sandkasse mens den egentlig er nesten helt lineær. Blir også med deg og bæsjer. Blir bare irritert når jeg hører det. For meg er det ikke et mål at et spill skal vare lengst mulig hvis det går på bekostning av kvaliteten. Akkurat som ME Andromeda ble ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå