akelbo Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Se den første traileren for Persia-utvidelsen.Civilization VI får snart to nye spillbare fraksjoner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Nice, gleder meg. Digger Persia! Lenke til kommentar
Eniptsu Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Kan hende jeg er fisefin her, men fraksjon er vel ikke riktig ord, med tanke på at det betyr del, eller deling. Du er vel ute etter den fornorskete versjonen av faction. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Kan hende jeg er fisefin her, men fraksjon er vel ikke riktig ord, med tanke på at det betyr del, eller deling. Du er vel ute etter den fornorskete versjonen av faction. Fint innspill. Vi har brukt fraksjon konsekvent de siste 5-6 årene, men det er kanskje ikke helt perfekt. Ordboken definerer ordet slik, som er mer nærliggende det vi ønsker å formidle, men det er fremdeles ikke en innertier: fraksjon fraksjon m1 (fra lat.; beslektet med fragment) 1 undergruppe av et parti eller en forening som i visse spørsmål inntar et særstandpunkt komiteen delte seg i flere fraksjoner 2 i kjemi: bestanddel eller destillasjonsprodukt av råolje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå