Gunnar Fagerli Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Kioskdame Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Ha-ha, jamen fikk du tatt bilde av dama "mi" Gunnar Flott! (Men du turde ikke å gå så nære som meg). Hva gjorde du for å få a så blid?? Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Jeg slo på sjarmen og brukte endingen -isimo på det spanske adjektivet. Jeg var nok litt redd for å bli fanget:-). Jeg tror ektefellen satt og passet på henne. Han ble også med, så bildet er sterkt croppet da jeg er litt redd gamle damer:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Det var da helt vildt..med en masse ..ja alt muligt..måske skrammel hvad ved jeg ..ser voldtsomt ud..fik du købt noget der ?Kan se at damen gemmer sig for dig..:-) mvh Sus Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Det var da helt vildt..med en masse ..ja alt muligt..måske skrammel hvad ved jeg ..ser voldtsomt ud..fik du købt noget der ?Kan se at damen gemmer sig for dig..:-) mvh Sus Takk Sus! Jeg kjøpte ingenting, men fikk et lurt smil likevel. Jeg er nok ikke hennes type og hun ikke min. Hun ble nok mer begeistret for Fredrik :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Jeg måtte lete for å finne kioskdama Veldig bra dette. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Jeg måtte lete for å finne kioskdama Veldig bra dette. Takk MotoG! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Overveldende utvalg her og alt er pakket i plast , nåtidens fy- ord . Kioskdamen flott plassert i luken i bakgrunnen Flott fanget . Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Se der; hu smiler. Åpent til og med.. Vet ikke om jeg har sett større plassutnyttelse! Et bilde med både flott og morsom fortelling. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Overveldende utvalg her og alt er pakket i plast , nåtidens fy- ord . Kioskdamen flott plassert i luken i bakgrunnen Flott fanget . Alec Takk Alec! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Se der; hu smiler. Åpent til og med.. Vet ikke om jeg har sett større plassutnyttelse! Et bilde med både flott og morsom fortelling. Takk Trond Olav! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Det var da helt vildt..med en masse ..ja alt muligt..måske skrammel hvad ved jeg ..ser voldtsomt ud..fik du købt noget der ?Kan se at damen gemmer sig for dig..:-) mvh Sus Takk Sus! Jeg kjøpte ingenting, men fikk et lurt smil likevel. Jeg er nok ikke hennes type og hun ikke min. Hun ble nok mer begeistret for Fredrik :-). Mvh Gunnar Fredrik hvem er det ? måske din søn :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Det var da helt vildt..med en masse ..ja alt muligt..måske skrammel hvad ved jeg ..ser voldtsomt ud..fik du købt noget der ?Kan se at damen gemmer sig for dig..:-) mvh Sus Takk Sus! Jeg kjøpte ingenting, men fikk et lurt smil likevel. Jeg er nok ikke hennes type og hun ikke min. Hun ble nok mer begeistret for Fredrik :-). Mvh Gunnar Fredrik hvem er det ? måske din søn :-) Vår felles venn Fredrik N., se første kommentar. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg