Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Mistenker at Itunes kompimerer lydfilene jeg laster inn fra CDer. Hvordan får jeg ukomprimert musikk på macen? Finnes det andre alternativer enn itunes? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 iTunes -> Valg -> Når en CD settes inn -> Importinnstillinger -> Importer med Apple Lossless. Voila Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 iTunes -> Valg -> Når en CD settes inn -> Importinnstillinger -> Importer med Apple Lossless. Voila Sweet Men er Apple Lossless bra? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Hvilke fordeler og ulemper det er med Apple Lossless fremfor andre tapsløse kodeker er dessverre utenfor mitt kunnskapsområde. Men lyden bør jo da være eksakt lik, eneste forskjell er vel eventuelt hvor mye plass filen tar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Okey. Sangene skal spilles av på en Sony NW-ZX100, hvis det sier deg noe. Den bruker egen app for å spille av sangene så formatet må være kompatibelt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 ALAC står på listen over støttede formater. Bare husk at ikke alle MP3 spillere, bilstereoer og andre mediaenheter leser dette formatet så det kan hende du må konvertere til MP3 en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå