sinatra Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Da jeg skulle aktivere det infrarøde mottaket på min dell 500m, så jeg til min store overraskelse at dette ikke gikk ann. Ja jeg var i biosen for å gjøre dette, men da jeg brukte pilastene for å forandre, skjedde ingenting, og irda sto fortsatt som deactivatet. Prøve samtlige knapper også, men fremdeles ingen respons. Noen som har noen forslag om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 skulle ikke være noe problem å gjøre det i bios, men prøv å legge inn nyeste bios A06, kanskje det kan hjelpe? Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 da var biosen oppgradert, men infrarødt funker fremdeles ikke... klarer forresten ikke forandre en dritt i biosen utenom passordene :| Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Dumt spørsmål, men du gjør det vel riktig? Alt-P for å komme til neste side og piltastene til siden for å endre valg. Alle valg som kan endres er markert i hvitt, de som ikke kan, er markert i blått. Hvis alt er låst, vil jeg anbefale deg å ringe dell-suport... Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 jepp jeg bruker alt - p for å skifte side og piltastene... tror jeg skal ta en telefon til dell jeg også, får ta det når jeg kommer hjem i juleferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå