LarZen Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Var inne på Windows Store å kikket litt på filmer idag og la merke til at alle filmer nå har holografisk støtte. Noen som har hørt noe rundt dette? Er denne beskrivelsen kommet på Xbox One også? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Det kom vel med den nye storoppdateringen til Windows nå som ga bedre støtte for både Hololens og VR. https://www.microsoft.com/microsoft-hololens/en-us/buySiden det er mulig å bestille Hololens så er det vel naturlig at operativsystemet støtter det. Men hvor nært vi er en kommersiell lansering er ukjent. Hadde jo vært artig om vi var nærmere enn først antatt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) Ah se der ja. Koster flesk å være kar ser jeg... Ja er veldig spent på hvordan dette er og ikke minst hvordan det blir motat av forbrukere. VR er artig og vil nok bli stort å årene fremmover. Men jeg begynner å lure på om AR er det som vil virkelig få fart på saker å ting. Endret 22. mars 2017 av LarZen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Ah se der ja. Koster flesk å være kar ser jeg... Ja er veldig spent på hvordan dette er og ikke minst hvordan det blir motat av forbrukere. VR er artig og vil nok bli stort å årene fremmover. Men jeg begynner å lure på om AR er det som vil virkelig få fart på saker å ting. Ja. Utviklersett koster. Men ser for meg at når det foreligger en forbrukerutgave så vil nok andre leverandører komme etter. Ser for meg at de fleste skjermprodusenter vil komme med sin versjon. Er veldig nysgjerrig på AR-teknologien selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå