Arizona Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Jeg lurer på om det er noen som har god erfaring med å gå ned i vekt ved å kutte ut karbohydrater? Og har du noen tips til hva jeg kan spise uten karbohydrater ? Jeg vet man bør holde seg unna ris, pasta, poteter og brød. Noe mer??? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 (endret) Du kan spise ris så lenge du velger upolert ris/villris. Jeg har gått ned over 10 kilo ved å kun spise Sunn & Lett-kassen til Adams matkasse. Jeg spiser fremdeles digg i helgene, brus (Cola Zero) så det eneste jeg har endret er hva jeg har spist til middag. De siste 2 månedene har jeg begynt å trene og da har vektnedgangen gått enda raskere. Endret 21. mars 2017 av ilpostino Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Tusen takk for tips. Da skal jeg prøve det ? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Selv mindre mosjon setter igang forbrenningsprosessen på en bedre måte. Det var ikke svar på spm, men en viktig faktor. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Trener 5-6 ganger PR uke men hjelper ikke noe. Tenkte da og kanskje prøve og kutte ut karbohydratene og se om det kan gjøre en forskjell ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Kosthold er minst 80% av vektreduksjonen. Det hjelper ikke å trene hvis du propper i deg sjokolade og potetgull på sofaen når du kommer hjem. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Det gjør jeg selvfølgelig ikke ? Spiser sunt men syns det er vanskelig og kutte ut brød. Finner liksom ikke n god erstatning. Ligger på 1300 kalorier om dagen Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Ikke tenk så mye på karbohydratene, få heller oversikt over hva du forbrenner og hva du spiser. Legg deg så i underskudd med eller uten karbohydrater. Personlig har jeg spist mindre karbohydrater de siste månedene og har gått ned rundt 10 kg/6% fett. Det beste du kan gjøre er å holde deg unna mye fett, da dette er mye kalorier for lite volum. Karbohydrater og protein inneholder like mye kalorier(sett bort i fra fiber). Bruk myfitnesspal til å finne ut hvor mange kalorier du spiser. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Det gjør jeg selvfølgelig ikke Spiser sunt men syns det er vanskelig og kutte ut brød. Finner liksom ikke n god erstatning. Ligger på 1300 kalorier om dagen Du kan umulig ligge på 1300 kalorier pr dag, trene så mye og ikke gå ned i vekt. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Ja den bruker jeg. Men klarer som oftest ikke spise de kaloriene jeg skal når jeg trener, for da blir det jo justert opp. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Jo det er faktisk mulig har bare holdt på i 2 måneder men lurer jo på hva jeg gjør feil. Kroppen vil bare ikke ned i vekt? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Jo det er faktisk mulig har bare holdt på i 2 måneder men lurer jo på hva jeg gjør feil. Kroppen vil bare ikke ned i vekt Noe gjør du feil, ligger en i underskudd så går en ned i vekt. Det er en grunn til at folk dør av matmangel. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Mulig du har truffet det jævla platået alle treffer etterhvert der vekten plutselig står bom stille og man begynner å lure på om man gjør noe feil. Det er lett å miste motivasjonen, men står man på så fortsetter vekten nedover etterhvert. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 (endret) Legger du inn matvarene på øyemål, eller veier du maten/legger inn nøyaktig det du spiser? Det er mange som brenner seg på første grunn. Alkohol eller snacks i helgene? Endret 21. mars 2017 av krizkriz Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Veier ikke alt men må nok kanskje gjøre det ser jeg? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Veier ikke alt men må nok kanskje gjøre det ser jeg Prøv å lag masse mat på en gang og fordel utover uken, da går alt så mye lettere. Personlig lager jeg kun middagen "fersk" hver dag. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Veier ikke alt men må nok kanskje gjøre det ser jeg Prøv å lag masse mat på en gang og fordel utover uken, da går alt så mye lettere. Personlig lager jeg kun middagen "fersk" hver dag. Det er et veldig godt tips Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Skal prøve det??? tusen takk Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Raser ned i vekt på lavkarbo. Har likevel ingen effekt siden jeg går rett opp igjen etterpå. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Mange som brenner seg på kaloriinnhold i matvarer ja. Har sett de som spiser salat og dynker den i olivenolje, uten å vite at 1dl olivenolje inneholder nesten 1000 kalorier. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå