Halling51 Skrevet 21. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2017 Bruker Win 10 og finner ikke ut hva jeg bruker som passord i hjemmegruppen? Og hvordan sletter jeg hjemmegruppe når jeg ikke husker hvilken Pc jeg opprettet den fra? Har lest og lest uten å finne svaret. Halling51 Lenke til kommentar
Halling51 Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2017 Her var det ikke mange som vet hvordan dette håndteres!!!! Takk for hjelpen Halling51 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2017 Issue: All of the computers on my network were only prompting me to join an existing HomeGroup and asking for a password. However, I had not configured a HomeGroup. Solution: 1. Power off all computers. 2. Turn one computer on. - Try to create a HomeGroup with that computer. - If that fails, power off that computer and switch to a different computer. Try all computers until you get the option to create the HomeGroup. Sounds too simple, but did the trick. "Have you tried turning off and back on again?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå