AfterGlow Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Samsung har dratt sløret av Bixby.Samsungs nye stemmeassistent skiller seg fra konkurrentene – og får egen knapp på S8 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Illustrasjonsbildet: Har dere hentet det fra en knekkebrødreklame og limt inn en telefon der? 4 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Hvis det er selve stemmeassistenten som er avbildet, hvor forhåndsbestiller jeg? 5 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Enda en knapp så det blir enda mer vanskelig å vite hva man trykker på? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Siri gjør at det frister å handle iPhone, mest for underholdningsverdien. Spørsmålet som da Samsung må besvare, kan de lage noe like underholdende? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Jeg skjønner at Samsung vil ha et eget alternativ til Google Assistant, men med tanke på hvor mye som ikke fungerer bra på min s7 edge, tviler jeg på at de denne gangen lanserer en ferdig og gjennomarbeidet software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå