quantum Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Endelig kommer Java-applets tilbake! "Tror mange vil skrive om webapplikasjonene for å ta i bruk WebAssembly" Ja, la oss håpe BankID går i bresjen her, dere .... præhhæhæhæ! Lenke til kommentar
0laf Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Som sagt, webløsninger gjør mye mer idag enn de en gang gjorde, de prosesserer daten din og kan sende det litt ettervært som det er klart. Deg om det, jeg holder meg stort sett unna webviews og programmer som gjør det mulig å lage applikasjoner som funker overalt, å velger heller det språket som støttes av SDK'en. Jeg respekterer dog at andre gjør det annerledes, og tar med all lærdom videre ettersom jeg er over gjennomsnittet interessert i slikt. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Ja og nei. Problemet er at mange webapplikasjoner er trege på grunn av tungt og omfattende dom-tre og kompliserte/dårlig implementerte dom-interaksjoner. Her vil dessverre WASM ikke gjøre noen betydelig forskjell, det eneste som hjelper å skrive mer effektiv og slankere html. 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Ja, men CPU-tid er veldig mye billigere enn utviklertid, så det betaler seg sjelden å superoptimalisere, særlig i en verden der det meste må kastes og lages på nytt hele tida. Det rasjonelle valget er stort sett å ofre en god del ytelse og eleganse for effektivitet i teamet som koder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå