sussss Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Højre eller venstre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Et flott landskapsbilde med en vakker skykledd himmel samt elementet med valgets kvaler - høyre eller venstre . Regner med at det er lettere å velge for deg som bor der . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Nydelig himmel i dette landskapsbildet ditt. Et lite kutt i bunn? Hvis jeg er på de kanter, velger jeg venstre:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Nydelig landskapsbilde, Suss! Flotte skyer og fint komponert, synes jeg. Tror jeg tar vegen til høyre.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Tak Frederik så kommer du ned til vores nabo Ved godt der ser lidt roddet ud hos os det er landbrugsmaskiner bag ved huset Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Nydelig himmel i dette landskapsbildet ditt. Et lite kutt i bunn? Hvis jeg er på de kanter, velger jeg venstre:-). Mvh Gunnar Tak Gunnar ...der havde lige været en kraftig hagl byge så der var nogen mørke sky området Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Et flott landskapsbilde med en vakker skykledd himmel samt elementet med valgets kvaler - høyre eller venstre . Regner med at det er lettere å velge for deg som bor der . Alec Ja det har du ret i ...jeg ved jo hvor jeg skal gå hen takker for kommentar vh Sus Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Det er ikke bestandig så lett å velge hvilken vei en skal ta. Et riktig fint bilde med flott, høy himmel. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Tak Frederik så kommer du ned til vores nabo Ved godt der ser lidt roddet ud hos os det er landbrugsmaskiner bag ved huset Da valgte jeg feil vei! Ville nok valgt den venstre vei hvis jeg visst du bodde der. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 He he he Sødt sagt ja kunne være hyggeligt...nede til højre bor et ældre par..men de er nu også meget søde Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Det er ikke bestandig så lett å velge hvilken vei en skal ta. Et riktig fint bilde med flott, høy himmel. Takker mange gange for din hyggelig kommentar :-) ja man ander jo ikke hvem der bor hvor her .. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Husker da vi var unger og reiste gjennom Danmark. "Huff for et kjedelig land, ingen ting å se på" . Men det var jo selvsagt bare tull. Selv om landskapet (topografien) kanskje ikke er like "dramatisk" som hos oss som befinner oss ovenfor moralsirkelen, kan himmelen tydeligvis hos dere bli vel så dramatisk som her. Og det har du til fulle vist med dette bildet. Jeg kaster mynt om hvilken vei jeg skal ta, rett frem vil jeg i hvert fall ikke gå. Vakkert bilde, eller "splendid view" som det heter på ditt morsmål.;-) Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Fint utsnitt og komp. i fint lys med gode farger og detaljer. Skulle jeg pirke litt her så måtte det bli et ørlite kutt oppe så diagonalen som skylaget danner til høyre ble kuttet av øvre ramme med lit luft fram til hvørnet hvilket antagelig ville øke bildets spenning. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg