Bengt Who Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Liker ikkje at denne utviklingen går så fort. Altfor mange jobber innen dette området som ryker. Noen som stiller seg spm om hva produsenten skal tjene penger på når alt er elektrisk? De fleste vet at inntjening ligger i deler, og da spesielt motor og drivverk Så vi må altså kreve dårlig kvalitet slik at folk kan ha en unødvendig jobb? Forresten hatt veldig lite trøbbel med motor og drivverk. Det har gått desto mer i sensorer. Noen av de som blir ledige kan jo brukes til å lage bedre sensorer. 2 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) Liker ikkje at denne utviklingen går så fort. Altfor mange jobber innen dette området som ryker. Noen som stiller seg spm om hva produsenten skal tjene penger på når alt er elektrisk? De fleste vet at inntjening ligger i deler, og da spesielt motor og drivverk Så vi må altså kreve dårlig kvalitet slik at folk kan ha en unødvendig jobb? Forresten hatt veldig lite trøbbel med motor og drivverk. Det har gått desto mer i sensorer. Noen av de som blir ledige kan jo brukes til å lage bedre sensorer. Foreldre som må skysse unger i barnehage, bruke ein deil tid i rushtrafikken og der kjøringen for å parkere utgjør 30% av sentrumskjøringen bruker fort 11-12 timer på "jobb" relatert aktivitet. Ruter sitt prosjekt kan gi mykje nyttig informasjon. Kred til Ruter som starter eit forsøk av stor nasjonal betydning. https://www.tu.no/artikler/ruter-vil-sette-10-50-forerlose-minibusser-pa-veiene-i-oslo-og-akershus/367585#cxrecs_s Endret 22. mars 2017 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå