Thlom Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hehe, om jeg ikke husker helt feil så kom man vel fram til at AKPere SNAKKET slik som de gjorde var at de snakket slik de snakker, at de ikke tok på seg noen maske på TV f.eks. Hvorfor enkelte AKPere, som Tron Øgrim absolutt skal skrive så himla idiotisk er for meg fremdeles en gåte. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 JenteN her ! Og fiskePinnEN! Forøvrig va det vel ikke Walk For Capitalism i helgen. er det neste helg? tenkte å møte opp, men ser ikke ut til at det skjer noe i år... Synd, Norman har vel for meget annet at gjøre. Fredrik Norman jobbet ganske riktig i US. Han har gjort seg bemerket i USA, det må flere nordmenn gjøre! Lenke til kommentar
OuO Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Stiller meg ganske så automatisk kritisk til sånne sider som bare har ett formål. Ihvertfall "faktaen" de kommer med siden denne umulig kan være særlig objetiv eller gi ett helhetsinntrykk. Ville vel forsåvidt gjort det samme til f.eks www.FienderAvAmerika.com Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tullingen Norman er vist webmaster på stemdlf gitt jaja, hva gjør man ikke for penger. Får bare håpe han ikke initierte tvang på dlf'erne Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Aj aj aj! Venner av Amerika, ja? Håper det ikke er en norsk side, på en norsk server. Hvis den er det, ser jeg fram til dens undergang. Det er en SKAM! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Aj aj aj! Venner av Amerika, ja? Håper det ikke er en norsk side, på en norsk server. Hvis den er det, ser jeg fram til dens undergang. Det er en SKAM! Seriøst innlegg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Må selv innrømme at jeg bruker en del -EN endelser, vet ikke helt hvorfor. Det har bare blitt sånn. (bor i Oslo altså, ikke Bergen. ) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hær i krhrihstjansand brugårrrhrrr vi ikke EN endelsårrhrr.. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det blir liksom ikke samme schwung over : Spark ham i ballen. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Enig, sofokles, enig. Jeg synes ikke man skal overdrive bruken av hverken en-endelser eller a-endelser, men følge en naturlig omgang med endelsene, og ikke hysterisk "Er jeg korrekt nå?"-oppfatning. Jeg er absolutt for bruken av "ei" som artikkel foran hunkjønn i bokmål, da jeg føler denne er litt for tilsidesatt i bokmål. Skriv slik du føler for, la ikke en korrekthet herske over deg selv - da lar du deg bruke, simpelthen. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det blir liksom ikke samme schwung over : Spark ham i ballen. På bergensk dialekt blir det "spark han i ballene" men må vel si at det er blitt ganske vanlig å si balla.......noe som egentlig er litt rart da,hunkjønns ending på en del som tilhører det mannlige forplantningsorganet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå