oj95 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Hei, jeg lurer på om noen har et godt tips til valg av supermotard, med tanke på forsikring. Vurderer type KTM SMC/EXC eller lignende, og trenger tips til merke/modell som kan være ålreit å forsikre ifht pris. Forsikringspremien blir blant annet bestemt av skadehyppighet, og jeg lurer da på, hva som kan være lurest å velge? Kan jeg dra nytte av, at jeg allerede har 70% bonus på bil? Takk for svar, hilsen uerfaren motorsyklist Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 De aller fleste forsikringssider/banker har system på sidene sine, så du kan selv bare plotte inn informasjon og se hva du må betale hver måned Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Mulig Yamaha WR450F kan være et bra alternativ for deg om du ønsker en litt "billig" sykkel og forsikre. KTM, Husqvarna og Husaberg er mye dyrere og dårligere kvalitet i tillegg. WR450F krever ikke like mye vedlikehold og er veldig holdbare sykler. Får mange tøffe WR sykler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå