Bandidos-Pelle Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hmm... Jeg stoler faktisk på fyren. Særlig når det er oppkrav-muligheter. Dæven! Hvorfor starter du ikke din egen nettbutikk!? Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Gå til mamma og klag du. Moderator har vært innom her og lest. Det er tydeligvis ingenting her som er ulovlig. Prøver bare å komme med råd vet du. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Oppkrav er bra. I enkelte postkontorer så kan man faktisk få lov til å åpne pakken for å sjekke at alt som skal være i pakken er der. Og hvis det bare er en stein der så er det bare å la være å betale for pakken. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hmm... Jeg stoler faktisk på fyren. Særlig når det er oppkrav-muligheter. Dæven! Hvorfor starter du ikke din egen nettbutikk!? Enkelte ganger kan det være greit ikke å være for naiv. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Og enkelte ganger kan det være greit å klappe igjen. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Og enkelte ganger kan det være greit å klappe igjen. Hva er det med holdningen? Jeg antar at utakk er verdens lønn, hva? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du antar mye du. Du tåler vel litt? Herreminhatt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 fikk oppgitt området han bor i. Den informasjonen stemte den. jeg har også tilbudet på å møte han og se varen så har ikke noe som stikker seg ut der. Har han 6600 så skal jeg vurdere det Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg tviler sterk på denne anderslien fyren! Tror han er bare ute etter å kødde med leseren og vil oppnå oppmerksomhet! Vi bør ignorerer han og heller les på mer seriøse innlegg! E700 til 3000kr + 500kr i porto, vil heller betale noen lapper mer i en seriøs butikk hvor man da stiller sterkere som forbruker hvis noen går galt! Der er jeg ganske enig du! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 butikk er å annbefale! tilbudet til han anderslie er det med garanti ? i så fall hvor mye er igjen av den ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Han har visst ikke flere mobiltelefoner, eller den butikken han skulle kjøpe fra er utsolgt allerede. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 akkurat, like greit å kjøpe i butikk! muligens litt dyrere, men service er greit. det å vite at viss tlfen går i stå så kan man levere den til en butikk å få hjelp (= Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvor lenge skal han du kjenner ha dette "tilbudet" da?Bare så syns at jeg må vente på stipende i janura for å få de 4000kr Ellers så hadde jeg kjøpt en av disse.Har han forresten Nokia 3200? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 De er allerede utsolgt. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg tviler sterk på denne anderslien fyren! Tror han er bare ute etter å kødde med leseren og vil oppnå oppmerksomhet! Vi bør ignorerer han og heller les på mer seriøse innlegg! E700 til 3000kr + 500kr i porto, vil heller betale noen lapper mer i en seriøs butikk hvor man da stiller sterkere som forbruker hvis noen går galt! Jeg har kjent denne karen i noen måneder, og han er ikke useriøs. Erfaren selger er han også. Og så vidt jeg veit har han en god del kontakter innen mobilselgere. Ikke tvil inntil det motsatte er bevist Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg fikset min 6600 via lefdal i dag. Fikk retur på S100 så valgte å ta 6600 der med en gang. Kanskje dumt, men da vet jeg hvem jeg har med å gjøre ved reklamsjon=) Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hmm... Jeg stoler faktisk på fyren. Særlig når det er oppkrav-muligheter. Dæven! Hvorfor starter du ikke din egen nettbutikk!? Enkelte ganger kan det være greit ikke å være for naiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå