anderslien Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg svindler ikke dere. Dere kan godt komme å møte meg der jeg bor for å få mobilene. Jeg kan også sende på oppkrav. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg tror deg!!! Angrer veldig på at jeg kjøpte 6600 i forrige uke! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har fått et tilbud av en mobil butikk å kjøpe flere mobiler for nesten halv pris av det dem koster nytt. Jeg har spurt om ca 10stk. mobiler. Disse tilbudene har jeg fått: Panasonic X70: 2390 Samsung E700: 2990 Samsung P400: 1990 SE P900: 5999 SE P800: 1790 Siemens ST55: 1790 Siemens MC60: 1250 Nokia 6600: 2800 SE Z600: 2590 Qtek 8080: 4390 Burde jeg kjøpe noen av disse eller alle? Hvis det er noen som vil ha noen av de eller andre, så kan jeg få tak i de billig. Bare send meg en mail, så kjøper jeg dem for dere. Min e-mail: [email protected] Tja,dette blir jo ikke SÅ billig,når du skal ha 500! for og kjøpe de for oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Høres ut som et veldig bra tilbud! Litt offtopic: Jeg er litt intresert i N6600 (til den prisen), så bør jeg selge min t610 og kjøpe den? I tilfelle hvor mye får jeg? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Ingar: Blir ikke Samsung P400 billig du liksom? Det blir jo bare 2500,- du sparer et par tusen faktisk. Er ikke det billig så vet ikke jeg. Og P800 er jo latterlig billig. Du sparer penger der også. Endret 3. desember 2003 av Eulogy Lenke til kommentar
chrtran Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Er interessert i 2 Samsung E700, er den på lager? Hvis ja, hvor lang tid tar det å få den tilsendt? Når det gjelder porto, hvem har sagt at Anders Lien tar 500kr i porto?? Han sa jo bare portopenger!? Det koster jo ikke så mye for å sende en pakke rundt 100gr? Endret 3. desember 2003 av chrtran Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har glemt å sagt det at jeg skal ha 500kr for å selge mobilene til dere. Det er da inkl. porto. Så hvis du bestiller 10stk Samsung E700, så blir det fortsatt bare 500kr til sammen i porto med oppkrav. Det er fortsatt billig! Helt nye! Det tar ca 3 dager fra han som har de, sender de. Jeg må kontakte han først, og det kan ta opp til en uke før han sjekker mailen sin i igjen. Eller så ringer jeg han. Send en mail til meg du. [email protected] Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Får man med kvittering eller annen form for "bevis" så man kan være sikker på at det ikke er tyvegods? Hvor bor du anderslien? Endret 3. desember 2003 av murmeldyr Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvor mye tar du i forteneste siden du gidder å gjøre dette, anderslien? Får vi mobilene til den prisen du har oppgitt? Synd du ikke har en bedre pris på P900..da hadde jeg slått til på sekundet! Ikke det at det er en dårlig pris da, koster jo nesten 7000 ny u/binding i Norge, men jeg kommer til å få den litt billigere Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Nei folkens, dette virker for godt til å være sant. Det faktum at han heller ikke vil oppgi hvem som står bak disse telefonene sier litt om hvor useriøst dette er. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Han som hadde mobilene sa at tilbudsvarene var utsolgt. Jeg har nå sendt igjen en mail om han har igjen noen mobiler i det hele tatt. Jeg sier på forumet hvilke han har. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det var nesten for godt til å være sant ja... Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hm.. dette virket villt ja! p800 og 6600 er har jo niceprice... Hvis kameraten din har noen igjen av en av disse er jeg svært interessert! Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har glemt å sagt det at jeg skal ha 500kr for å selge mobilene til dere. Det er da inkl. porto. Så hvis du bestiller 10stk Samsung E700, så blir det fortsatt bare 500kr til sammen i porto med oppkrav. Det er fortsatt billig! Helt nye! Det tar ca 3 dager fra han som har de, sender de. Jeg må kontakte han først, og det kan ta opp til en uke før han sjekker mailen sin i igjen. Eller så ringer jeg han. Send en mail til meg du. [email protected] Han sier det kan ta opptil en uke før denne kontakten svarer på mail... Denne anderslien påstår å ha nylig sendt en mail for å få svar på hva som er igjen av telefoner på et opplegg som allerede virker suspekt. Hvem lar seg lure først? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det kan ta opptil en uke før han svarer, kan... Det står ikke at han svarer først om en uke. Og du kan også ta turen til anders å hente mobilen hvis du vil. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Han sier da ikke hvor han bor? Uansett, ville du dratt til en fremmed kar for å kjøpe en mobil til en pris som virker så lav at det er grunn til å tro at det kan være tjuvgods?! Her er hva du bør gjøre: Les "anderslien" ' s tidligere innlegg på dette forumet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kanskje noen har kontaktet han på msn og kanskje han har sagt hvor han bor hen på msn? Neida, det går sikkert ikke det. Og jo, jeg har lest hans tidligere innlegg. Og hvis du også hadde brukt øya så hadde du lest at han får varene fra en mobil butikk. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Trodde heller ikke du kunne reklamere for private salg på forumet. Moderator? Lenke til kommentar
chrtran Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Jeg tviler sterk på denne anderslien fyren! Tror han er bare ute etter å kødde med leseren og vil oppnå oppmerksomhet! Vi bør ignorerer han og heller les på mer seriøse innlegg! E700 til 3000kr + 500kr i porto, vil heller betale noen lapper mer i en seriøs butikk hvor man da stiller sterkere som forbruker hvis noen går galt! Endret 3. desember 2003 av chrtran Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Gå til mamma og klag du. Moderator har vært innom her og lest. Det er tydeligvis ingenting her som er ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå