mikal-sh Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Hei, pcens ethernet/lan port sluttet å virke helt utav det blå, er det porten på hovedkortet som har tatt kveld eller finnes der en løsning på dette? Har opplevd det samme tidligere, men da bare restartet jeg pc'en så fungerte den som normalt igjen.. noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Skjedde meg i fjor med et Asus Rog Maximus VII Hero hovedkort. Porten var helt død, uansett hva jeg gjorde. Var heldigvis fortsatt garanti på det, så fikk byttet det i et nytt. Lenke til kommentar
Crayonz Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Driveroppdatering? Bios oppdatering? Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 I mitt tilfelle var det hverken driverfeil eller biosproblemer. Lenke til kommentar
mikal-sh Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Prøvde meg på en driveroppdatering, ingen suksess.. Går utifra at porten er død, ettersom det har vært en del tull med den de siste ukene, og at det har fungert smertefritt i 5år før den tid. Så går til innkjøp av et PCI-E Nettverks kort som løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå