Studenten! Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Hei, Noen som har oppdatert informasjon om lønn for lærervikarer i Osloskolene? Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 25. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2017 Ingen som vet? Trenger ikke å være nøyaktig på kronen, men greit å vite noe omtrentlig. Altså, snakker vi type 180 kr/t, eller 200? Eller 250? Og regnes "time" som en hel klokketime eller en 45-minutter skoletime? Har prøvd å lese litt i disse rammeavtalene/tariffene, men er ganske forvirret. Jeg har ingen pedagogisk utdannelse. Har fra tidligere en mastergrad, men er arbeidsledig, så tenkte jeg skulle spørre noen skoler i nærheten om de trenger meg. Vet jo at tidligere utdannelse/mastergrad gir uttelling i mange andre jobber, men vet ikke om dette gjelder ringevikarer også? Takker for bistand! Lenke til kommentar
Visum Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Det er ca 264 kr i timen (60 min). Du får ikke uttelling for mastergraden din, desto mindre du har PPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå