pal.carlsen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Veldig frustrerende. I det siste har jeg slitt med veldig "laggy" linje når jeg spiller på nett (spiller bare battlefield 1942). Jeg bruker ASE for å finne games selvsagt. Selv om jeg joiner et spill med f.eks 40 i ping hakker det noe voldsomt når jeg spiller. Etter kanskje 10min blir jeg disconnected fra server. Det er ikke serveren som har crashet og jeg kan godt joine igjen, for så å oppleve det samme igjen. Noen som aner hva som skjer, eller har lignende erfaringer? Specs: Asus a7v8x, 512mb pc2700 ram, Ti4200 64mb skjermkort. Har forrøvrig mountet et image av secret weapons i deamon tool så jeg slipper å ha i cden. Har Chello "Classic". Tok akkurat test på digi's Surfometer: Nedlastingshastighet: 790 kbit/s (1 000 000 bytes på 10,125 sek) Opplastingshastighet: 13 kbit/s (200 000 bytes på 122,047 sek) Dette er jo helt tragisk. Har helt latterlig upload, er vel ikke rart at det går så treigt. Tok den flere ganger: Opplastingshastighet: 65 kbit/s Opplastingshastighet: 33 kbit/s (200 000 bytes på 49,031 sek) Dette e jo helt tragisk. Hvordan er det mulig å selge meg dette? Og for sikkerhets skyld jeg hadde til og med stengt av messenger når jeg tok disse testene. Hva gjør jeg med dette? Kan jeg klage til UPC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå