anderfo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er det noen som har erfaring med å bruke GPRS i utlandet, f.eks. i Sverige eller Finland? På min forrige telefon (t68i) hadde jeg også lagt inn et GPRS-oppsett, men jeg fikk det aldri til å virke i utlandet. Det hadde vært praktisk om jeg kunne f.eks. lese epost over GRPS der også. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) sjekk sidene til operatøren din der står alt du trenger å vite om roaming/gprs i utlandet. Kort versjonen er at det går greit i mange land Endret 3. desember 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det er nok mulig ja, men for all del sjekk prisen foer du laster ned en mb i Fin/sve Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Husk å sjekke hvilken operatør som har GPRS i utlandet, du kan selv sette telefonen til å søke etter nett manuellt, da unngår du å ikke ha dekning på GPRS. Både Sverige og Finland har godt utbygd nett, litt verre i de baltiske landene. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 OK, supert! Da får jeg bare satse på at det virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå