Gunnar Fagerli Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Chuck Berry Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Ja, han var en av de størst - eller kanskje den aller største av rockerne. Graffitien ser ikke helt ny ut, men jeg kan godt ta feil. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Ja, han var en av de størst - eller kanskje den aller største av rockerne. Graffitien ser ikke helt ny ut, men jeg kan godt ta feil. Roar Dette er i sjøkanten ved Auditorio de Tenerife som var ferdig i 2003. Jeg kommer til å vise flere senere, mens han hviler i fred. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 En av de som formet rockens historie, en glimrende artist. Passende tidspunkt å presentere bildet ift hans bortgang. Et fint bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 En av de som formet rockens historie, en glimrende artist. Passende tidspunkt å presentere bildet ift hans bortgang. Et fint bilde. Mvh Ragnar Takk igjen Ragnar! Bildet er tatt dagen før dødsfallet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Så er enda en av se store borte , men musikken lever videre . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Så er enda en av se store borte , men musikken lever videre . Alec Så sant, takk Alec. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Flott portrett av en artist vesentlig for utviklingen av musikk i Vesten. Stilig å se det på lavasten fra vulkanøya. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Flott portrett av en artist vesentlig for utviklingen av musikk i Vesten. Stilig å se det på lavasten fra vulkanøya. Takk Trond Olav! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Det var da litt av en tilfeldighet at du tok dette bildet dagen før han døde..spesielt.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Det var da litt av en tilfeldighet at du tok dette bildet dagen før han døde..spesielt.. Takk Helene! Han var en av mange jeg tok på dette stedet. Det passet bra å begynne med han på grunn av dødsfallet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Det tynnes ut i rekken av de store legendene. Jeg er nok litt for ung til å ha noe særlig forhold til Chuck Berry, men han har nok inspirert veldig mange opp gjennom årene. (Kanskje jeg tar en lytt på musiken hans på Tidal senere i kveld). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Det tynnes ut i rekken av de store legendene. Jeg er nok litt for ung til å ha noe særlig forhold til Chuck Berry, men han har nok inspirert veldig mange opp gjennom årene. (Kanskje jeg tar en lytt på musiken hans på Tidal senere i kveld). Mvh Fredrik Takk Fredrik! Jeg er nok litt eldre enn deg, men mer inspirert av de som er 10-15 år yngre. Mye graffiti her, men det var en fargerik kar her som opererte som han eide stedet. Jeg vet ikke om han er kunstneren eller en livsnyter. Skal se om jeg finner noen bilder. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Long live Rock And Roll, hvor Chuck var en Duckwalking trendsetter. Flott minne dette. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Long live Rock And Roll, hvor Chuck var en Duckwalking trendsetter. Flott minne dette. Takk! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg